بررسی تاثیر آموزش فرا شناخت بر میزان یادگیری ریاضی دانشآموزان در مقایسه با سبک سنتی تدریس ریاضی در پایه اول دوره راهنمائی تحصیلی منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران
. (1390). بررسی تاثیر آموزش فرا شناخت بر میزان یادگیری ریاضی دانشآموزان در مقایسه با سبک سنتی تدریس ریاضی در پایه اول دوره راهنمائی تحصیلی منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران. پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی, 1(2), 1-22.
MLA
. "بررسی تاثیر آموزش فرا شناخت بر میزان یادگیری ریاضی دانشآموزان در مقایسه با سبک سنتی تدریس ریاضی در پایه اول دوره راهنمائی تحصیلی منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران". پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی, 1, 2, 1390, 1-22.
HARVARD
. (1390). 'بررسی تاثیر آموزش فرا شناخت بر میزان یادگیری ریاضی دانشآموزان در مقایسه با سبک سنتی تدریس ریاضی در پایه اول دوره راهنمائی تحصیلی منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران', پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی, 1(2), pp. 1-22.
VANCOUVER
. بررسی تاثیر آموزش فرا شناخت بر میزان یادگیری ریاضی دانشآموزان در مقایسه با سبک سنتی تدریس ریاضی در پایه اول دوره راهنمائی تحصیلی منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران. پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی, 1390; 1(2): 1-22.