. (1394). شناسایی آسیب های موجو در برنامه درسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و ارائه الگوی پیشنهادی: مطالعه نظریه زمینهای. پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی, 5(1), 17-40.
MLA
. "شناسایی آسیب های موجو در برنامه درسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و ارائه الگوی پیشنهادی: مطالعه نظریه زمینهای". پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی, 5, 1, 1394, 17-40.
HARVARD
. (1394). 'شناسایی آسیب های موجو در برنامه درسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و ارائه الگوی پیشنهادی: مطالعه نظریه زمینهای', پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی, 5(1), pp. 17-40.
VANCOUVER
. شناسایی آسیب های موجو در برنامه درسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و ارائه الگوی پیشنهادی: مطالعه نظریه زمینهای. پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی, 1394; 5(1): 17-40.